Strona główna             Kontakt Język Polski English

 

Call Center COMFORTUM
tel. +48 42 631 02 03
email: spa@spahotele.pl

Kraj:
Miasto:
Standard:
Obiekt:

Hotel Royal Baltic Luxury Boutique ****
Polska » Ustka
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Hotel Royal Baltic Luxury Boutique ****
Wczasowa 26
Ustka, 76-270
Województwo: pomorskie
Powiat: słupski
Telefon: +48 59 81-552-81
Fax:
E-mail:

WWW:

Warunki anulacji rezerwacji - Hotel Royal Baltic Luxury Boutique:

REGULAMIN REZERWACJI POBYTÓW INDYWIDUALNYCH
W HOTELU ROYAL BALTIC 4* LUXURY BOUTIQUE
Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich rezerwacji pobytów indywidualnych
w Hotelu “Royal Baltic 4* Luxury Boutique w Ustce



PROCEDURA REZERWACJI  WSTĘPNEJ:


W Royal Baltic rezerwacji dokonać można bezpośrednio w recepcji hotelu po zgłoszeniu:
- telefonicznym:
- faksowym;
- mailowym;
- za pośrednictwem jednego z portali rezerwacyjnych „online”: ( Booking.com, HRS, Hotel.de, Hotels.com, Hotele.pl, PTQV, Stay Poland).

Przyjęta przez recepcję hotelu rezerwacja jest wstępna i niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informacje, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zadatku (w wysokości 40%) jest zablokowany.  Przy dokonywaniu rezerwacji Gość jest informowany przez Hotel o warunkach oferty (terminie realizacji usług, ich cenach oraz warunkach uregulowania przedpłaty. Rezerwacja wstępna przesyłana jest wraz z numerem konta na wskazany przez Gościa adres e-mailowy.



WARUNKI REZERWACJI GWARANTOWANEJ:



Rezerwacja staje się potwierdzona i gwarantowana  po wpłacie zadatku lub upoważnieniu Hotelu Royal Baltic do obciążenia karty kredytowej Gościa. Wpłata zadatku lub upoważnienie Hotelu Royal Baltic do obciążenia karty kredytowej Gościa jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu rezerwacji i płatności.



Regulamin rezerwacji i płatności:

1.    Zadatek powinien być wpłacony gotówka w recepcji hotelu lub przelewem na konto:



ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J.
Ul. Wczasowa 26 76-270 Ustka
Millenium: 95 1160 2202 0000 0001 1419 3993



w terminie 2 dni roboczych od dnia dokonania wstępnej rezerwacji. Brak wpłaty zadatku w określonym terminie skutkuje automatyczną anulacją rezerwacji.


2. W przypadku rezerwacji pobytu kartą kredytową - Gość telefonicznie  lub e-mailowego upoważni Royal Baltic do obciążenia swojej karty kredytowej zadatkiem w wysokości 40% wartości pobytu poprzez podanie:
•    nazwy karty płatniczej;
•    numeru karty płatniczej,
•    informacji o dacie ważności karty;
•    numeru CVV/CVC
W Royal Baltic akceptowane są płatności następującymi kartami kredytowymi: Diner Club, Euro/Master Card, Maestro, Visa, American Express oraz płatności mobilne IKO.

3. Po wpłacie zadatku lub całości kwoty – rezerwacja otrzymuje status gwarantowanej (Gość otrzymuje potwierdzenie  wpłaty zadatku telefonicznie lub e-mailowo), co oznacza, że Hotel nie udostępni do sprzedaży pokoi objętych rezerwacją gwarantowaną, zaś anulowanie rezerwacji pociągnie za sobą przepadek wpłaconej kwoty (w wysokości 50% lub 100% w zależności od terminu anulacji) – tytułem kary umownej.
4. Rezerwacja zadeklarowanego pobytu w momencie wpłaty zadatku jest równoznaczna z zamówieniem, które jest formą umowy i jest wiążące. Wpłata zadatku jest potwierdzeniem tego zamówienia. Zmiany w gwarantowanej już rezerwacji mogą zostać dokonane nie później niż na 30 dni przed przyjazdem.
5.   Opłata za pokój liczona będzie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. W przypadku niedojazdu gościa do hotelu w terminie uzgodnionym – hotel traktować będzie (w przypadku braku kontaktu) brak przyjazdu po upływie doby jako rezygnację z zamówienia. W przypadku opóźnienia przyjazdu do hotelu o więcej niż 1 dobę – gość powinien powiadomić hotel, aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
6.    Gość zobowiązany jest do uiszczenia – obowiązkowej opłaty uzdrowiskowej na rzecz MIASTA USTKA w kwocie 3,80 zł/osobodzień.


WARUNKI  ANULACJI  REZERWACJI  GWARANTOWANYCH:


W przypadku anulacji rezerwacji gwarantowanej  Gość powinien powiadomić pisemnie o tym fakcie Hotel Royal Baltic. O wysokości kosztów poniesionych przez Gościa rezygnującego z pobytu decyduje data odbioru rezygnacji przez recepcje hotelu:
1. W przypadku anulacji więcej niż na 30 dni przed terminem przyjazdu zadatek może być zwrócony w 50% swojej wartości;
2. W przypadku anulacji mniej niż 30 dni przed terminem przyjazdu – zadatek nie podlega zwrotowi.

W przypadku skrócenia pobytu w hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą w wysokości 100% ceny za niezrealizowany pobyt. W przypadku skrócenia pobytu opłaconego w całości w dniu przyjazdu – opłata za niewykorzystane doby nie podlega zwrotowi.


DANE OSOBOWE:


Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych – wprowadzone dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Hotel powierza przetwarzanie danych operatorowi systemu – HOTELSYSTEMS. Państwu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.


UMOWA


 Informacje zamieszczone na stronie internetowej Hotelu Royal Baltic nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Hotel Royal Baltic nie odpowiada za zniekształcenia przedstawionych informacji, spowodowane błędami lub awariami systemu informatycznego.

 

Obiekty w pobliżu: