512 233 070
NAPISZ DO NAS
REGULAMIN REZERWACJI POBYTÓW INDYWIDUALNYCH
W HOTELU ROYAL BALTIC 4* LUXURY BOUTIQUE
Niniejszy regulamin dotyczy wszystkich rezerwacji pobytów indywidualnych
w Hotelu “Royal Baltic 4* Luxury Boutique w Ustce
PROCEDURA REZERWACJI WSTĘPNEJ:
W Royal Baltic rezerwacji dokonać można bezpośrednio w recepcji hotelu po zgłoszeniu:
- telefonicznym:
- faksowym;
- mailowym;
- za pośrednictwem jednego z portali rezerwacyjnych „online”: ( Booking.com, HRS, Hotel.de, Hotels.com, Hotele.pl, PTQV, Stay Poland).
Przyjęta przez recepcję hotelu rezerwacja jest wstępna i niepotwierdzona. Złożenie rezerwacji należy traktować jako informacje, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zadatku (w wysokości 40%) jest zablokowany. Przy dokonywaniu rezerwacji Gość jest informowany przez Hotel o warunkach oferty (terminie realizacji usług, ich cenach oraz warunkach uregulowania przedpłaty. Rezerwacja wstępna przesyłana jest wraz z numerem konta na wskazany przez Gościa adres e-mailowy.
WARUNKI REZERWACJI GWARANTOWANEJ:
Rezerwacja staje się potwierdzona i gwarantowana po wpłacie zadatku lub upoważnieniu Hotelu Royal Baltic do obciążenia karty kredytowej Gościa. Wpłata zadatku lub upoważnienie Hotelu Royal Baltic do obciążenia karty kredytowej Gościa jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego regulaminu rezerwacji i płatności.
Regulamin rezerwacji i płatności:
1. Zadatek powinien być wpłacony gotówka w recepcji hotelu lub przelewem na konto:
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J.
Ul. Wczasowa 26 76-270 Ustka
Millenium: 95 1160 2202 0000 0001 1419 3993
w terminie 2 dni roboczych od dnia dokonania wstępnej rezerwacji. Brak wpłaty zadatku w określonym terminie skutkuje automatyczną anulacją rezerwacji.
2. W przypadku rezerwacji pobytu kartą kredytową - Gość telefonicznie lub e-mailowego upoważni Royal Baltic do obciążenia swojej karty kredytowej zadatkiem w wysokości 40% wartości pobytu poprzez podanie:
• nazwy karty płatniczej;
• numeru karty płatniczej,
• informacji o dacie ważności karty;
• numeru CVV/CVC
W Royal Baltic akceptowane są płatności następującymi kartami kredytowymi: Diner Club, Euro/Master Card, Maestro, Visa, American Express oraz płatności mobilne IKO.
3. Po wpłacie zadatku lub całości kwoty – rezerwacja otrzymuje status gwarantowanej (Gość otrzymuje potwierdzenie wpłaty zadatku telefonicznie lub e-mailowo), co oznacza, że Hotel nie udostępni do sprzedaży pokoi objętych rezerwacją gwarantowaną, zaś anulowanie rezerwacji pociągnie za sobą przepadek wpłaconej kwoty (w wysokości 50% lub 100% w zależności od terminu anulacji) – tytułem kary umownej.
4. Rezerwacja zadeklarowanego pobytu w momencie wpłaty zadatku jest równoznaczna z zamówieniem, które jest formą umowy i jest wiążące. Wpłata zadatku jest potwierdzeniem tego zamówienia. Zmiany w gwarantowanej już rezerwacji mogą zostać dokonane nie później niż na 30 dni przed przyjazdem.
5. Opłata za pokój liczona będzie od daty uzgodnionej przy zamówieniu. W przypadku niedojazdu gościa do hotelu w terminie uzgodnionym – hotel traktować będzie (w przypadku braku kontaktu) brak przyjazdu po upływie doby jako rezygnację z zamówienia. W przypadku opóźnienia przyjazdu do hotelu o więcej niż 1 dobę – gość powinien powiadomić hotel, aby zarezerwowany pokój był zablokowany na kolejną dobę.
6. Gość zobowiązany jest do uiszczenia – obowiązkowej opłaty uzdrowiskowej na rzecz MIASTA USTKA w kwocie 3,80 zł/osobodzień.
WARUNKI ANULACJI REZERWACJI GWARANTOWANYCH:
W przypadku anulacji rezerwacji gwarantowanej Gość powinien powiadomić pisemnie o tym fakcie Hotel Royal Baltic. O wysokości kosztów poniesionych przez Gościa rezygnującego z pobytu decyduje data odbioru rezygnacji przez recepcje hotelu:
1. W przypadku anulacji więcej niż na 30 dni przed terminem przyjazdu zadatek może być zwrócony w 50% swojej wartości;
2. W przypadku anulacji mniej niż 30 dni przed terminem przyjazdu – zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku skrócenia pobytu w hotelu, Gość oprócz ceny za zrealizowany pobyt, będzie obciążony dodatkowo opłatą w wysokości 100% ceny za niezrealizowany pobyt. W przypadku skrócenia pobytu opłaconego w całości w dniu przyjazdu – opłata za niewykorzystane doby nie podlega zwrotowi.
DANE OSOBOWE:
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997r. o Ochronie Danych Osobowych – wprowadzone dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Hotel powierza przetwarzanie danych operatorowi systemu – HOTELSYSTEMS. Państwu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji bądź żądania ich usunięcia.
UMOWA
Informacje zamieszczone na stronie internetowej Hotelu Royal Baltic nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Hotel Royal Baltic nie odpowiada za zniekształcenia przedstawionych informacji, spowodowane błędami lub awariami systemu informatycznego.
POŁOŻENIE OBIEKTU: Centrum miasta: "Ustka" - 2 km Dworzec autobusowy: "" - 2 km Dworzec kolejowy: "" - 2,5 km Lotnisko: "" - 150 km Od morza: "" - 150 m POŁOŻENIE OBIEKTU INNE: Centrum handlowe: "Marina" - 2 km Kino: "Delfin" - 2 km Muzeum: "Muzeum Chleba w ustce" - 2,5 km MAPA:
|