Strona główna             Kontakt Język Polski English

 

Call Center COMFORTUM
tel. +48 42 631 02 03
email: spa@spahotele.pl




Szukaj hotelu
Wpisz dane hotelu który chcesz zarezerwować
Kraj:
Miasto:
Standard:
Obiekt:
Szukaj hotelu
Szukaj Pakietu
Szukaj na mapie

Promocja
RABAT na pakiety SPA nawet do 50%
Zarezerwuj pakiet z oferty promocyjnej SpaHotele.pl
Zadzwoń teraz: 512 233 070

Więcej

NA STYKU KULTUR - XVII Targi Regiony Turystyczne

W dniach 25 – 27 lutego 2011 r. w Łodzi odbędą się Targi  - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR. Łódzkie targi turystyczne to impreza z własną tożsamością budowaną już od wielu lat. W roku 2011 odbędzie się XVII już edycja tej oryginalnej imprezy.

NA STYKU KULTUR to przede wszystkim prezentacja oferty regionalnych organizacji turystycznych oraz projektów realizowanych przez instytucje powołane do promowania walorów turystycznych miast, państw i regionów świata - ich historii, kultury, obyczajów. Tego typu prezentacje uzupełnia oferta turystki krajowej i zagranicznej przygotowana przez touroperatorów i biura podróży.

W ramach ekspozycji targowej ofertę turystyczną  przedstawią instytucje samorządowe i lokalne z województw łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko - mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Nie zabraknie indywidualnych obiektów turystycznych i noclegowych, ofert uzdrowisk i sanatoriów czy  propozycji gospodarstw agroturystycznych.

PATRONI i PARTNERZY

Honorowymi patronami imprezy są Minister Sportu i Turystyki, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej,  Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi. Targi NA STYKU KULTUR wspiera swoim autorytetem także szereg instytucji i organizacji branżowych. Są wśród nich m.in.: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego,  Izba Turystyki Ziemi Łódzkiej, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa.

Podjęliśmy bardzo szeroką współpracę medialną z tytułami i portalami branżowymi, spośród których warto wymienić: Travel Trade Gazette, Rynek Turystyczny, Magazyn Podróże, Magazyn Świat Podróże Kultura, portal polskich globtroterów travelbit.pl, traveladvisor.pl;  otowakacje.pl; gdzieco.pl; dziennikturystyczny.pl; businesshotels.pl; e-kurort.pl; groundflight.pl, turystyka24h; wiadomosci24.pl; szwendobylscy.pl .

 
REGION PARTNERSKI

Regionem partnerskim tegorocznej edycji targów jest WIELKOPOLSKA, która zaprezentuje się pod hasłem  "Wielka historia. Wielka przygoda". W ramach prezentacji obędzie się szereg eventów i wydarzeń dzięki którym będzie można lepiej poznać miejsca związane z początkami Państwa Piastów. Wielkopolska Organizacja Turystyczna postara się zainspirować gości do wybrania się na spływ kajakowy, eskapadę rowerową, pieszą lub na końskim grzbiecie. Szczególnie promowane będą miejsca o unikalnych walorach przyrodniczych.

W ramach prezentacji odbywać się będą interaktywne pokazy m.in. wyplatania koszy z wikliny czy mielenia ziarna na mąkę. Oczywiście nie zabraknie degustacji tradycyjnych potraw regionalnych. Będzie można spróbować pyr z gzikiem i sera smażonego.

 
TARGI dla BIZNESU
 
Targi NA STYKU KULTUR to ważne spotkanie branży turystycznej. W ubiegłym roku uczestniczyło w nim blisko 160 firm reprezentujących różne sektory turystyki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w ramach targów odbędzie się szereg wydarzeń o charakterze B2B m.in.:
  • seminarium dotyczące nowelizacji ustawy o usługach turystycznych
  • szkolenie  „Jak wykorzystać Social Media i Facebook w budowaniu relacji z klientem”
  • szkolenie „Jak wystawiać się na targach aby osiągnąć zamierzony efekt?”

na etapie uzgodnień

  • seminarium organizowane wspólnie z portalem otowakcje.pl dotyczące obsługi klienta
  • spotkanie szkoleniowe ze specjalistą medycy podróży w ramach akcji „PODRÓŻUJ BEZPIECZNIE” dla pracowników biur podróży w zakresie zagrożeń zdrowotnych osób wyjeżdżających poza granice Polski. Partnerem akcji jest portal globtroterów travelbit.pl .

 

TARGI dla INYWIDAUALNEGO ODBIORCY
 
Targi NA STYKU KULTUR to doskonała okazja dla mieszkańców Łodzi i regionu do zapoznania się 

z aktualną ofertą na sezon wiosna/lato  2011, a także możliwość odkrycia nieznanych dotąd miejsc i urokliwych zakątków, których tak wiele znajduje się na turystycznej mapie Polski i świata. W ramach imprez towarzyszących odbędą się m.in.:
  • spotkania z podróżnikami
  • prezentacje państw i regionów atrakcyjnych turystycznie
  • konkursy dla publiczności odwiedzającej targi w których nagrodami będą vouchery pobytowe ufundowane przez wystawców targów.
  • spotkanie z pasjonatami taniego latania, podczas którego przekażą oni praktyczną wiedzę jak tanio rezerwować bilety lotnicze
  • spotkanie w ramach akcji "Podróżuj bezpiecznie” na którym będzie można dowiedzieć się  jakie są zagrożenia zdrowotne związane z podróżowaniem i sposoby zabezpieczania się przed nimi – współpraca travelbit.pl
  • X finał konkursu turystyczno-krajoznawczego „A to Polska właśnie..." organizowanego przez Wyższą Szkołę Turystyki i Hotelarstwa
  • Wystawy fotograficzne
  • etap Wojewódzki Konkursu Polski Producent Żywności, którego celem jest promowanie regionalnych producentów żywności, produkujących dobrą, tanią i cenioną przez klientów żywność. Prezentacja produktów połączona będzie oczywiście z degustacjami.
  • MUZEALNIK ŁÓDZKI – wycieczki i zwiedzanie łódzkich muzeów na podstawie biletu wstępu na targi.

ym miejscem do upowszechniania idei tolerancji oraz współdziałania państw, regionów i narodów.

www.nastykukultur.pl