Październikowe targi turystyczne w Poznaniu z jednej strony przyciągną tysiące profesjonalistów z branży, przyczynia się do nawiązania i podtrzymania licznych, lukratywnych kontaktów biznesowych, a drugiej strony będą radosną przygodą, pełną rozmów, wymiany opinii w atmosferze targowej wrzawy i klimatu wakacyjnych wojaży. Bo taki jest Tour Salon.
Region Partnerski Tour Salon 2011 – Zachodniopomorskie
W tym roku to właśnie ten piękny region będzie miał szansę na szczególną formę promocji
w Poznaniu. Zachodniopomorskie ze swoimi morenowymi wzniesieniami, licznymi jeziorami
i dolinami rzek, dużymi obszarami leśnymi, nadmorskimi klifami i fantastycznymi, piaszczystymi plażami to turystyczny raj. Historia i zabytki obecne są na każdym kroku. Trasy turystyczne prowadzą szlakiem cystersów i templariuszy. Stare zamki, dwory i pałace kryją tajemnice dawnych właścicieli
i znakomitych władców.
W Zachodniopomorskim łatwo połączyć zamiłowanie do uprawiania żeglarstwa i windsurfingu
z kąpielami słonecznymi, spływy kajakowe z obserwacją natury, wędrówki piesze i rowerowe
z odkrywaniem historii, wczasy w siodle z golfem, łowiectwo z zamiłowaniem do fotografii. Można uprawiać kitesurfing, paralotniarstwo, skoki spadochronowe, wybrać się w dzikie leśnie ostępy by uczestniczyć w szkole przetrwania. To właśnie tu znajduje się europejska Stolica Nordic Walking oraz najdłuższy w Europie wyciąg do nart wodnych.
Targi Tour Salon to także niezliczona liczba konferencji, odczytów i spotkań podejmujących aktualne tematy branży – to doskonała możliwość rozwiania swoich wątpliwości.
Podczas dwudniowego eventu Travel 2.0 niezależni eksperci i praktycy będą dzielić się swoją wiedzą
z zakresu marketingu internetowego z przedstawicielami branży turystycznej i hotelarskiej. Wśród prelegentów znajdą się opiniotwórczy liderzy branży, znani blogerzy, specjaliści ds. marketingu internetowego, przedstawiciele agencji interaktywnych oraz managerowie dużych serwisów
e-commerce’owych. Organizatorzy eventu stawiają na jego praktyczny charakter, dlatego drugiego dnia konferencji, 20 października, zorganizowane zostaną praktyczne warsztaty dla hoteli i firm turystycznych z zakresu pozycjonowania, e-mail marketingu, funkcjonalności i użyteczności stron www oraz social media marketingu. Konferencji towarzyszyć będzie ponadto przegląd stron internetowych Dobra Strona Turystyki, podczas którego eksperci wyróżnią najbardziej interesujące serwisy turystyczne 2011 roku. Już z początkiem sierpnia będzie można zgłaszać udział zarówno
w samej konferencji, jak i plebiscycie. Travel 2.0 jest kontynuacją zorganizowanej w 2009 roku
w Poznaniu konferencji E-fektywny Marketing w Turystyce i Hotelarstwie. Organizatorami tegorocznej edycji są Międzynarodowe Targi Poznańskie, Grupa eholiday.pl oraz serwis hotelarski HotelNews.pl.
XX Przegląd Książki Krajoznawczej i Turystycznej
Jak co roku Przegląd składał będzie się z dwóch części: konkursu na najlepsze wydawnictwa oraz wystawy zgłoszonych wydawnictw. W wydarzeniu mogą wziąć udział wydawcy literatury krajoznawczej i turystycznej, autorzy, związki twórcze i organizacje społeczne. Publikacje dotyczące obszaru Polski, a także obszarów przygranicznych, jeżeli stanowią geograficzną lub regionalną całość, oceniane będą w pięciu kategoriach: albumy krajoznawcze, przewodniki, mapy i atlasy, monografie
i inne opracowania krajoznawcze, informatory krajoznawcze i foldery.
Idea Miast Partnerskich
Ukraiński Charków, gruziński Kutais i czeskie Brno – Miasta Partnerskie Poznania od lat biorą udział
w Tour Salonie. W tym roku Brno podczas targów będzie obchodziło będzie jubileusz 45 lecia podpisania oficjalnego porozumienia o współpracy z Poznaniem jako Miastem Partnerskim.
W ramach obchodów uroczystego jubileuszu w kwietniu br. w Brnie odbyły się „Dni Polskiej Kultury”. Co zaprezentuje Brno w Poznaniu zobaczymy już w październiku na Tour Salonie.
Inspirujące gwiazdy i zintensyfikowany program wydarzeń
Poznańskie targi turystyczne to idealna okazja aby posłuchać, popatrzeć i porozmawiać
z niewątpliwymi gwiazdami polskiej turystyki. Marek Kamiński, Martyna Wojciechowska, Anna Lichota, Jacek Pałkiewicz – goście ostatniej edycji Tour Salonu chętnie opowiadali
o swoich podróżach, podpisywali książki, tym samym pobudzając do odkrywania nowych destynacji
i nabierania chęci do podejmowania wydawałoby się niemożliwych wyzwań. W tym roku organizatorzy spodziewają się niemniejszej plejady inspirujących postaci. Odwiedzi nas m.in. Romuald Koperski podróżnik, przewodnik po Syberii, pionier wypraw samochodowych po rozległych terenach Syberii, pilot samolotowy I klasy, pisarz, dziennikarz reportażysta, fotograf, myśliwy, nurek oraz zawodowy muzyk pianista.
Sprawdzona formuła targów
Targi turystyczne podobnie jak w ubiegłym roku potrwają cztery dni. Dwa pierwsze dni przeznaczone będą dla profesjonalistów, a kolejne dwa dla szerokiej publiczności. Taka formuła gwarantuje wszystkim zgromadzonym skorzystanie z tego, co ich najbardziej interesuje: nawiązania intratnych kontaktów biznesowych, spotkania się z branżą, zobaczenia nowości czy najnowszych trendów
w turystyce.
22 edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w dniach 19-22 października 2011 razem z Targami Wyposażenia Hoteli INVEST HOTEL (19-21 października).
Targi BEAUTY FORUM & SPA 2011 - Wrześniowy weekend kosmetyki i spa
W tym roku sezon jesienny rozpocznie kolejna edycja imprezy dla profesjonalistów– 17-18 września spotkamy się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie na targach BEAUTY FORUM & SPA 2011.
Klarowny podział na strefy wystawiennicze (Kosmetyka, Wellness & SPA, Stopy i Paznokcie), bogaty program szkoleniowy, ekscytujące konkursy i mistrzostwa, profesjonalna organizacja poparta 14-letnim doświadczeniem na polskim rynku, to właśnie oferuje kolejna edycja Targów BEAUTY FORUM & SPA 2011.
Targom będzie towarzyszyć bogata oferta szkoleniowa. Cieszący się uznaniem Międzynarodowy Kongres Kosmetyczny, to prelekcje z zakresu kosmetyki, makijażu klasycznego i permanentnego oraz nowinki z pogranicza dermatologii i kosmetyki. Wykłady podczas Kongres Wellness & SPA, będą natomiast źródłem informacji i cennych wskazówek dla osób zaczynających swoją przygodę z segmentem wellness & spa, a także dla tych, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań dla ośrodków, gabinetów i DaySpa. Kongres przygotowany został we współpracy z Polskim Stowarzyszaniem SPA & Wellness. Zapraszamy także na Międzynarodowy Kongres Pielęgnacji Stóp i Podologii,podczas którego fachowcy z kraju i zagranicy podzielą się z uczestnikami swoją cenną wiedzą z tej dziedziny. Nowością tegorocznej edycji targów będzie Kongres Medycyny Estetycznej – coraz większa popularność i dostępność zabiegów łączących kosmetykę i medycynę estetyczną w spójna całość wymaga wypracowania optymalnych rozwiązań. Tu znajdziecie rady dotyczące kooperacji z lekarzami, warunków stałej współpracy. Również po raz pierwszy odbędzie się warsztat zdobienia ciałem naturalna henną - Orient w salonie – warsztaty zdobienia ciała henną. Szczegółowy program wszystkich wykładów znajduje się na naszej stronie internetowej www.beauty-fairs.com.pl.
Ruszyła przedsprzedaż! Bilety wstępu na targi i seminaria w promocyjnych cenach - szczegóły na www.beauty-fairs.com.pl.
Podczas targów nie zabraknie emocji towarzyszących mistrzostwom i konkursom. Zachęcamy ośrodki spa i instytuty DaySpa do zgłaszania swojej kandydatury w konkursie „wSPAniałe miejsce na mapie urody”. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze pięciu finalistów, którzy otrzymają możliwość prezentacji podczas targów BEAUTY FORUM &SPA 2010 i na łamach magazynu BEAUTY FORUM. Dla laureata I miejsca przewidzieliśmy dodatkową nagrodę w postaci publikacji na łamach czasopisma Eden Spa. Zapraszamy na:
• Mistrzostwa Makijażu Permanentnego,
• Mistrzostwa Manikiuru Hybrydowego Black & White (NOWOŚĆ),
• Mistrzostwa Facepainting Trophy (NOWOŚĆ),
• Nailpro Cyber Competition.
Do zobaczenia we wrześniu!
Targi BEAUTY FORUM & SPA
17–18 września 2011
Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska
ul. Marca 56 C, Warszawa
Organizator:
Health and Beauty Media Sp. z o.o.,
tel.: + 48 (22) 858 79 55,
targi@health-and-beauty.com.pl
www.beauty-fairs.com.pl,
Wydarzenie dla branży hotelarskiej, czyli Targi WorldHotel 2011
Tegoroczna IV edycja Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 odbędzie się w dniach 5-7 października. Podczas trzech dni wystawcy zaprezentują kompleksową ofertę aktualnych produktów, usług i rozwiązań w zakresie budowy, wyposażenia, modernizacji i obsługi obiektów noclegowych. Uczestnicy targów będą mieli również okazję skorzystać z przygotowanych przez ekspertów ciekawych szkoleń, konferencji i seminariów. Dodatkowo przez pierwsze dwa dni targom WorldHotel towarzyszyć będzie niezależna impreza, III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbywająca się w sąsiedniej hali, co stworzy dodatkowe możliwości nawiązania nowych kontaktów biznesowych między uczestnikami obu imprez. Wydarzenia zorganizowane będą w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c.
- Targi WorldHotel to ściśle branżowe wydarzenie, które pozwala uczestnikom zapoznać się z najnowszymi trendami, jakie pojawiają się w biznesie hotelarskim. Ta impreza jest doskonałą okazją do nawiązywania kontaktów, wymiany opinii i doświadczeń, poznania aktualnych ofert producentów, dystrybutorów produktów i dostawców usług, a także nowości rynkowych. Dodatkowym atutem targów jest bogaty program merytoryczny, który będzie poświęcony różnorodnym zagadnieniom z zakresu działania biznesu noclegowego. Już trwają intensywne prace, aby tegoroczna edycja odpowiedziała w pełni na potrzeby odwiedzających nas inwestorów bazy noclegowej, właścicieli i osób zarządzających obiektami noclegowymi oraz architektów, projektantów wnętrz i przedstawicieli firm wykonawczych. W tym roku również po raz pierwszy nasze targi odbędą się równolegle do targów Event organizowanych w sąsiadującej hali, na których zaprezentują swoje oferty także hotele. Ponadto, wystawcy WordHotel będą mogli wykorzystać bliskość obu imprez, by zainteresować swoją ofertą uczestników targów Event, a przez to poszerzyć swoje kontakty biznesowe o osoby i firmy działające w tej branży – mówi Renata Smolnytska Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację Targów WorldHotel.
Oferta targowa
Wystawcy Targów WorldHotel zaprezentują produkty i usługi dla obiektów noclegowych, w tym oferty wyposażenia i wystroju wnętrz hotelowych, tekstyliów i galanterii hotelowej, sprzętu i środków do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązań informatycznych, systemów rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktury rekreacyjnej, SPA&Wellness. Swoje propozycje przedstawią również firmy doradcze, stowarzyszenia i instytucje oraz wydawnictwa i portale branżowe.
Zwiedzający targi
Propozycje targów WorldHotel kierowane są do właścicieli i menedżerów hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA&Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych i agroturystycznych, centrów konferencyjnych, którzy licznie odwiedzają targi WolrdHotel. Wśród zwiedzających znajdują się również architekci i projektanci wnętrz oraz inwestorzy i firmy wykonawcze.
Więcej informacji można znaleźć na stronie targów www.worldhotel.pl.
Park Jurajski, czyli o kosmicznych atrakcjach na Orbicie
– Sprzedałem lodówkę, bo mi trochę brakowało na bilet – mówi Wojciech Cejrowski, pytany o to, jak zdobył pieniądze na swoją pierwszą wyprawę. – Turystą nie byłem nigdy. Każda wyprawa – od pierwszej do tej ostatniej – była dla mnie pracą zarobkową - dodaje podróżnik, pisarz, satyryk i jak sam o sobie mówi -komediant. I choć Naczelny Kowboj RP boczy się, gdy ma zawitać do polskiego miasta, to nie omieszka odwiedzić Wrocławia, aby uświetnić tegoroczną, trzecią już edycję Międzynarodowych Targów Turystycznych, które tym razem będą miały miejsce w Hali Orbita w dniach 8-10 kwietnia. Gość specjalny- Wojciech Cejrowski spotka się oczywiście ze wszystkimi zainteresowanymi, którzy pojawią się w hali przy ul. Wejherowskiej.
MTT rozrastają się z roku na rok coraz dynamiczniej, dzięki czemu każdy odwiedzający znajdzie tutaj dla siebie coś ciekawego i wyjątkowego. – Swoją ofertę turystyczną zaprezentuje ponad 200 wystawców - mówi Przemysław Bandura, prezes zarządu firmy JoyGroup, która organizuje wrocławskie targi. Będą wśród nich zarówno biura podróży z kraju, jak i z zagranicy (m.in. z Nepalu, Indonezji czy Bangladeszu), linie lotnicze, przedstawiciele województw, gmin i uzdrowisk, a także mnóstwo organizacji turystycznych. Dziesiątki konkursów będą z kolei niespotykaną szansą na zdobycie wielu cennych nagród, w tym tych najbardziej pożądanych – wycieczek zagranicznych!
W Orbicie nie będzie się można nudzić, bo organizatorzy zadbali o moc dodatkowych atrakcji. Targom będzie towarzyszył m.in. Festiwal Podróżników, podczas którego globtroterzy opowiedzą o swoich niesamowitych przygodach, zaprezentują unikalne fotografie, a co najważniejsze, podpowiedzą, jak przygotować się do wyjątkowej, prowadzącej przez pustynie Afryki, wyprawy z udziałem dzieci. W czasie trwania festiwalu poznamy wiele podróżniczych ciekawostek, dowiemy się jak przejechać Kubę rowerem oraz jak wygląda nurkowania wśród „Bałtyckich Titaników”.
Nie zapominajmy, że podróże to również kuchnie świata. Za sprawą Festiwalu Kulinarnego w Orbicie znajdzie się też coś dla miłośników dobrego jedzenia. W konkursie „Wrocławskie Smaki 2011” oraz licznych pokazach kulinarnych, odbywających się pod hasłem „Na wiosnę zdrowo i kolorowo na talerzu”, wezmą udział najlepsi wrocławscy kucharze. Przygotowano wielki show, który będzie okazją do degustacji, także wyrobów regionalnych, wraz z możliwością ich zakupu. Natomiast przed halą nastąpi otwarcie sezonu grillowego, a zmęczeni odwiedzający będą mogli odpocząć przy małej czarnej w kawiarni.
Na targi warto wybrać się z naszymi pociechami, bo specjalnie dla nich Hala Orbita zmieni się w Park Jurajski, w którym staną modele dinozaurów. W specjalnej piaskownicy dzieci będą mogły odkopać... szkielet dinozaura! Na stoisku Stowarzyszenia Delta, będącego właścicielem trzech JuraParków w Polsce, najmłodsi będą mieli okazję poznać najróżniejsze gatunki tych pradawnych stworzeń, pomalować ich figurki oraz zabrać je do domu wraz z wypisanym dyplomem paleontologa.
Na Orbicie możemy też poczuć się jak w kosmosie. Czeka nas nieprawdopodobna podróż po planetach, Układzie Słonecznym czy Księżycu, w którą zabierze nas Planetarium Bajkonur. Wszystkim odwiedzającym Targi oferuje ono półgodzinne multimedialne seanse w kopule imitującej sklepienie niebieskie.
Od piątku do niedzieli (8-10.04) spodziewajmy się w Orbicie wielu atrakcji. Wspomnijmy jeszcze o strefach gastro i rozrywki, miasteczku zabaw dla rodzin oraz licznych konkursach z nagrodami, którymi będą - a jakże - zagraniczne wojaże. Po raz kolejny targi MTT staną się świętem i mekką dla wszystkich miłośników podróży i zagranicznych wyjazdów. Zapraszamy! Szczegóły na www.mttwroclaw.pl. Oraz na www.FaceBook.com/MTTWroclaw
Międzynarodowe Tragi Turystyczne Wrocław 2011
8-10 kwietnia 2011, Wrocław, Hala Orbita
ul. Wejherowska 34
Godz. Otwarcia:
Piątek – dzień branżowy – 10:00 – 17:00
Sobota – 10:00 – 17:00
Niedziela – 10:00 – 15:00
www.mttwroclaw.pl
W dniach 25 – 27 lutego 2011 r. w Łodzi odbędą się Targi - Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR. Łódzkie targi turystyczne to impreza z własną tożsamością budowaną już od wielu lat. W roku 2011 odbędzie się XVII już edycja tej oryginalnej imprezy.
NA STYKU KULTUR to przede wszystkim prezentacja oferty regionalnych organizacji turystycznych oraz projektów realizowanych przez instytucje powołane do promowania walorów turystycznych miast, państw i regionów świata - ich historii, kultury, obyczajów. Tego typu prezentacje uzupełnia oferta turystki krajowej i zagranicznej przygotowana przez touroperatorów i biura podróży.
W ramach ekspozycji targowej ofertę turystyczną przedstawią instytucje samorządowe i lokalne z województw łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko - mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Nie zabraknie indywidualnych obiektów turystycznych i noclegowych, ofert uzdrowisk i sanatoriów czy propozycji gospodarstw agroturystycznych.
PATRONI i PARTNERZY
Honorowymi patronami imprezy są Minister Sportu i Turystyki, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi. Targi NA STYKU KULTUR wspiera swoim autorytetem także szereg instytucji i organizacji branżowych. Są wśród nich m.in.: Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego, Izba Turystyki Ziemi Łódzkiej, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa.
Podjęliśmy bardzo szeroką współpracę medialną z tytułami i portalami branżowymi, spośród których warto wymienić: Travel Trade Gazette, Rynek Turystyczny, Magazyn Podróże, Magazyn Świat Podróże Kultura, portal polskich globtroterów travelbit.pl, traveladvisor.pl; otowakacje.pl; gdzieco.pl; dziennikturystyczny.pl; businesshotels.pl; e-kurort.pl; groundflight.pl, turystyka24h; wiadomosci24.pl; szwendobylscy.pl .
REGION PARTNERSKI
Regionem partnerskim tegorocznej edycji targów jest WIELKOPOLSKA, która zaprezentuje się pod hasłem "Wielka historia. Wielka przygoda". W ramach prezentacji obędzie się szereg eventów i wydarzeń dzięki którym będzie można lepiej poznać miejsca związane z początkami Państwa Piastów. Wielkopolska Organizacja Turystyczna postara się zainspirować gości do wybrania się na spływ kajakowy, eskapadę rowerową, pieszą lub na końskim grzbiecie. Szczególnie promowane będą miejsca o unikalnych walorach przyrodniczych.
W ramach prezentacji odbywać się będą interaktywne pokazy m.in. wyplatania koszy z wikliny czy mielenia ziarna na mąkę. Oczywiście nie zabraknie degustacji tradycyjnych potraw regionalnych. Będzie można spróbować pyr z gzikiem i sera smażonego.
TARGI dla BIZNESU
Targi NA STYKU KULTUR to ważne spotkanie branży turystycznej. W ubiegłym roku uczestniczyło w nim blisko 160 firm reprezentujących różne sektory turystyki. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w ramach targów odbędzie się szereg wydarzeń o charakterze B2B m.in.:
na etapie uzgodnień
TARGI dla INYWIDAUALNEGO ODBIORCY
Targi NA STYKU KULTUR to doskonała okazja dla mieszkańców Łodzi i regionu do zapoznania się
z aktualną ofertą na sezon wiosna/lato 2011, a także możliwość odkrycia nieznanych dotąd miejsc i urokliwych zakątków, których tak wiele znajduje się na turystycznej mapie Polski i świata. W ramach imprez towarzyszących odbędą się m.in.:
ym miejscem do upowszechniania idei tolerancji oraz współdziałania państw, regionów i narodów.
W dniach 17-18 listopada 2010 r. odbędą się największe i najstarsze w Polsce targi branży turystyki biznesowej Meetings Poland Expo. To nie tylko bardzo ważna data w biznesowym kalendarzu każdego profesjonalisty branży konferencyjno-kongresowej ale prawdziwe Święto Turystyki Biznesowej!
Od trzynastu lat impreza ta przyciąga tysiące odwiedzających. Od ubiegłego roku impreza odbywa się w nowoczesnych halach Warszawskiego Centrum EXPO XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14.
Targom Meetings Poland Expo towarzyszy Forum Ekonomiczne, konferencje, seminaria,
a także prezentacje na estradzie. Dla gości specjalnych – Zleceniodawców Konferencji (Hosted Buyers) dostępne są liczne udogodnienia i Study Tours, a także internetowy system umawiania spotkań na stoiskach.
Główne części Meetings Poland Expo & Forum 2010:
- XIII Targi Obiektów i Usług Konferencyjno-Szkoleniowych CEE BTF
(Central & Eastern Europe Business Tourism Fair)
- VI Targi Eventów i Incentive ADRENALINA (ADRENALINA Events & Incentive Fair)
- Liczne konferencje, seminaria i Forum Ekonomiczne.
Meetings Poland Expo to jedyna impreza w Polsce poświęcona całości branży spotkań: konferencjom, kongresom, incentive travel, szkoleniom, eventom firmowym oraz potrzebom samych Zleceniodawców – Korporacji, Stowarzyszeń, Izb Gospodarczych generujących zamówienia na usługi konferencyjne. To największe targi Meeting Industry w Polsce - ekspozycje targowe tworzy blisko 200 stoisk na 2000 m2 w sześciu salonach tematycznych: Obiekty konferencyjne, Profesjonalni Organizatorzy Konferencji i Eventów, Adrenalina, Catering, High-Tech, Wellness-SPA.
Ponad 4 tysiące odwiedzających i 116 wystawców w ubiegłorocznej edycji potwierdzają,
iż pomimo trudnej sytuacji gospodarczej targi pełnią bardzo ważną rolę całej branży spotkań.
Na rok 2010 swój udział zapowiedzieli partnerzy z Danii, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Finlandii, Ukrainy, Węgier oraz liczne organizacje skupiające profesjonalistów, m.in. medyczne, a także izby gospodarcze i samorządowe.
Organizowane przez Międzynarodowe Targi Łódzkie – II Targi URODA i ESTETYKA, które odbędą się w hali Expo w Łodzi, 20-21 listopada 2010 będą imprezą kosmetyczno-kosmetologiczną, skierowaną zarówno do profesjonalistów, jak i dla osób zainteresowanych nowościami w kosmetyce. Zakres targów obejmuje m.in. kosmetyki pielęgnacyjne i kolorowe, biokosmetyki, kosmetyki naturalne, kosmeceutyki, kosmetyki do bezpiecznego opalania, kosmetyki do pielęgnacji dłoni, paznokci stóp i włosów oraz aparaturę i wyposażenie salonów kosmetycznych, klinik medycyny estetycznej i ośrodków SPA. Na targach zaprezentowana zostanie także oferta najlepszych salonów kosmetycznych.
Targi przestrzegają spójności tematycznej i prezentują się na nich najlepsi producenci i dystrybutorzy kosmetyków. Organizatorzy przywiązują dużą wagę, aby na nie pojawiały się preparaty bez odpowiednich badań i na imprezie nie ma też kontrowersyjnych żeli i akryli do stylizacji paznokci i solariów. W tegorocznych targach udział weźmie ponad 70 wystawców, którzy zaprezentują produkty około 150 marek.
Profesjonaliści podczas targów URODA I ESTETYKA będą mogli zapoznać się z bogatą ofertą sprzętu najnowszej generacji i akcesoriów do wyposażenia salonów kosmetycznych. W Łodzi pojawią się niemal wszyscy producenci i dystrybutorzy tego sprzętu. Na stoiskach pokazane zastaną także najnowsze linie profesjonalnych kosmetyków przeznaczonych wyłącznie dla salonów.
Osoby indywidualne interesujące się nowościami w kosmetyce będą mogły zapoznać się zarówno z propozycjami uznanych już na rynku firm, jak i ofertą dopiero wkraczających na rynek. Wystawcy zaprezentują wszystko to co niezbędne do utrzymania doskonałej kondycji skóry i wyglądu – kosmetyki naturalne, biokosmetyki zarówno pielęgnacyjne, jak i kolorowe. Osoby ceniące sobie „opalony” kolor skóry poznają ciekawą ofertę bezpiecznych preparatów brązujących – alternatywy dla solariów.
II Targom URODA I ESTETYKA towarzyszyć będzie 2-dniowa konferencja zatytułowana „Kosmetologia dla zdrowia i urody”, jej celem jest odkreślenie nierozerwalnego związku piękna ze zdrowiem. Organizatorem konferencji jest Katedra Kosmetologii Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
Kolejnym wydarzeniem towarzyszącym targom będą III Mistrzostwa Makijażu Kreatywnego o nagrodę SZKLANEJ RÓŻY. Temat tegorocznych mistrzostw brzmi „Pejzaż miejski w makijażu i stylizacji”, a ich celem jest wyłonienie i promocja utalentowanych adeptów sztuki makijażu i wizażu. Odbędą się one w niedzielę, 21 listopada.
Targom towarzyszyć będzie konkurs o Statuetkę MTł na najlepszy produkt prezentowany na targach oraz liczne atrakcje dla zwiedzających – prezentacje, pokazy i konkursy.
www.mtl.lodz.pl/uroda
II Targi Uroda i Estetyka
20-21 listopada 2010
Łódź, hala Expo ul. Stefanowskiego 30
Godziny zwiedzania:
Sobota, 20.10 – 10.00-18.00
Niedziela, 21.10 – 10.00-17.00
Bilet wstępu – 10 zł (normalny) i 5 zł (ulgowy)
Udział w konferencji – 60 zł 1/dzień – z rejestracja on-line i 70 zł /1 dzień bez rejestracji
Szkolenia i konferencje towarzyszące ubiegłorocznym Targom Worldhotel cieszyły się tak wielką popularnością, że w salach zabrakło miejsc… Tegoroczny program zapowiada się jeszcze lepiej. Znajdziemy w nim blisko 10 różnych pozycji oraz wydarzenia specjalne. Warto zatem zaplanować czas i już zapisywać się na www.targiworldhotel.pl/rejestracja - rejestracja on-line gwarantuje wstęp na targi z 50% zniżką.
Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych odbędą się w dniach 29 września- 1 października 2010 w Warszawie.
Co zrobić, aby biznes hotelarski przynosił zysk, albo jeszcze większy zysk? Takie pytanie z pewnością zadaje sobie prawie każdy. Na sukces, jak to zazwyczaj bywa, składa się wiele czynników, ale dwa odgrywają niebagatelną rolę – dobre kontakty i odpowiednio wykorzystana wiedza, których nie zabraknie podczas najbliższych Targów WorldHotel. Każdy związany z tą branżą znajdzie coś dla siebie, zarówno właściciele hoteli, prowadzący ośrodki SPA & wellnes, osoby planujące otworzyć pensjonat, architekci, czy inwestorzy.
Wiedza
Program tegorocznych targów obejmie wiele aktualnych tematów nurtujących branżę. Można w nim znaleźć niemal wszystko, co jest konieczne do właściwego i najbardziej opłacalnego prowadzenia obiektu noclegowego: od finansowania, kredytowania i podatkowania, poprzez kreowanie właściwego wizerunku, aspekty ekologiczne oraz związane z zatrudnieniem osób niepełnosprawnych (mniejsze koszty), aż po doskonałą jakość w hotelowych salonach SPA. Wystarczy wymienić tylko kilka tematów wchodzących w skład konferencji, warsztatów i szkoleń, aby przekonać się, że dotykają one wielu różnorodnych aspektów, z którymi spotykają się właściciele obiektów noclegowych. Są to m.in.:
Standardy księgi procedur i jakości SPA, finansowe i podatkowe aspekty inwestycji oraz działalności hotelowej, tendencje na światowym rynku konsumpcji turystycznej – tworzenie preferencji gości hotelowych, kształtowanie konkurencyjnej tożsamości i wizerunku hotelu, efektywny marketing internetowy dla obiektów hotelowych, ekologiczny obiekt noclegowy od A do Z, osoba z niepełnosprawnością – pełnosprawny pracownik, hotele a meeting plannerzy. Wiedza i rozwój hotelarstwa w Polsce do 2015r. Pełny program targów można sprawdzić tutaj.
Wygoda
Oferta wystawców, dla większej wygody zwiedzających, została podzielona na 5 sektorów tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz, tekstylia i galanteria hotelowa, housekeeping, rozwiązania informatyczne, infrastruktura rekreacyjna oraz SPA & wellnes. Na zwiedzających będą czekać nie tylko różnorodne propozycje i setki pomysłów, ale również nowości produktowe, technologiczne i wzornicze. W jednym miejscu będzie można obok siebie porównać setki ofert i wybrać tę, która najbardziej odpowiada, również cenowo, właścicielom i managerom obiektów noclegowych, do których przede wszystkim skierowane są targi. Więcej informacji na temat innowacyjnych produktów, które zostaną zaprezentowane podczas targów, można znaleźć tutaj.
Doradztwo
Nie zabraknie stoisk eksperckich z bezpłatnymi, indywidualnymi konsultacjami. Doradztwo obejmie m.in. następujące problemy: analizy regionalne rynków hotelowych i potencjału wybranych lokalizacji; opracowywanie kampanii marketingowych; biznesplany i kosztorysy dotyczące remontów i modernizacji; projektowanie, zarządzanie, prawo i finanse w biznesie hotelarskim. Ponadto na wybranych stoiskach będzie można na miejscu zakupić wybrane produkty w niższych cenach przygotowanych specjalnie na targi, nawet z 40% zniżką.
Przed nami więc wiele atrakcji, których nie można przegapić. Warto więc zarezerwować czas, i już dziś zarejestrować się online na: www.worldhotel.pl/rejestracja by zakupić bilet z 50% zniżką.
Godziny otwarcia tragów:
29 – 30 września 2010, godz. 10.00–17.00
01 października 2010, godz. 10.00-16.00
Więcej informacji na stronie internetowej targów - www.worldhotel.pl
Już tylko 3 miesiące pozostały do największego spotkania branży turystycznej w Polsce. 21 edycja Tour Salonu potrwa od 20 do 23 października 2010.
TOUR SALON 2010 – nowości i najnowsze trendy w turystce oraz szereg spotkań i konferencji
Przedstawiciele wszystkich polskich i wielu zagranicznych regionów, portali internetowych, wydawnictw i biur podróży, a także touroperatorzy, przewoźnicy oraz wystawcy z ekspozycji specjalnych: „WySPA Zdrowia”, „Turystyka Biznesowa”, ,,Turystyka Aktywna - EXTREME”, ,,Ekspozycja Autokarów”, już wkrótce utoną w gwarze rozmów biznesowych i wymienią myśli na licznych konferencjach. Październik w branży turystycznej to gorący miesiąc - od 21 lat stoi pod znakiem największego święta branży czyli poznańskiego TOUR SALONU.
Złote Piaski i Fryderyk Chopin
Krajem partnerskim tegorocznej edycji TOUR SALON jest Bułgaria urzekająca swoim pięknem i różnorodnością - o czym świadczy wzrastająca z roku na rok liczba turystów wybierających ją jako cel swoich podróży - i to zarówno latem, jak i zimą. Bułgaria - kraj partnerski targów TOUR SALON 2010 zaprasza na swoje stoisko wszystkich, którzy chcieliby się dowiedzieć więcej o tym niezwykłym miejscu, jego kulturze, kuchni czy atrakcjach turystycznych.
Regionem partnerskim TOUR SALONU 2010 zostało Mazowsze. Tegoroczna prezentacja Mazowsza odwołuje się do 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina. Na Stoisku Samorządu Województwa Mazowieckiego przedstawiona będzie oferta turystyczna województwa, zachęcając do poznania jego walorów przyrodniczych i krajobrazowych. Zaprezentowane zostaną największe miasta regionu, najciekawsze szlaki turystyczne oraz największe imprezy kulturalne. Na stoisku zaprezentują się: Geovita Sp. z o.o., Stołeczne Biuro Turystyki, Kurpiowska Organizacja Turystyczna, Lokalna Organizacja Turystyczna Północnego Mazowsza, Lokalna Organizacja Turystyczna MAZOWSZE CHOPINA, Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna, Miasto Płock oraz Nadbużańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
Konferencje, panele, workshopy
Na konferencji pt. „Jak skutecznie stracić klienta w turystyce”, organizowanej przez należący do Grupy Allegro ogłoszeniowy serwis turystyczny otoWakacje.pl słuchacze dowiedzą się m.in. jak opis oferty w katalogu wpływa na decyzję klienta, dlaczego w Internecie oferta musi być minimalna, jak rozwiązać reklamację, gdy minimalizm przerósł oczekiwania oraz dlaczego w hotelach Sharm-el-Sheikh bary obsługują katolicy, a nie muzułmanie. W wykładzie „Jak skutecznie stracić klienta w turystyce”, zainteresowani dowiedzą się, których zachowań należy szczególnie unikać w branży turystycznej.
„Travel 2.0” będzie natomiast swoistą kontynuacją cieszącej się ogromną popularnością ubiegłorocznej konferencji pt. „E-fektywny marketing w turystyce i hotelarstwie”, która podejmowała tematykę skutecznego wykorzystywania e-marketingu w branży turystycznej i hotelarskiej. W tegorocznym spotkaniu wezmą udział niezależni eksperci, którzy przedstawią nowatorskie podejścia do marketingu internetowego oraz najnowsze trendy.
Convention Bureau of Poland oraz Poznan Congress Center na tegorocznym Tour Salonie zaproszą na konferencję dedykowaną w szczególności branży MICE pt: „ROZWÓJ INFRASTRUKTURY MIASTA POZNANIA DLA POTRZEB PRZEMYSŁU SPOTKAŃ” – Poznań stolicą turystyki biznesowej. W programie m.in. prezentacja planów modernizacji i rozbudowy Poznan Congress Center na lata 2011-2014, prezentacja planów rozbudowy Dworca Głównego w Poznaniu oraz portu lotniczego Ławica.
W ramach nowej przestrzeni specjalnej PORT LOTNICZY TOUR SALON odbędzie się konferencja, która będzie podsumowaniem trwającej 10 lat współpracy pomiędzy poznańskim Portem Lotniczym Ławica a frankfurckim lotniskiem Fraport.
Natomiast „Turystyka LGBT – różne odcienie gejowskich podróży” to kolejna edycja konferencji traktująca o najbardziej zróżnicowanym a zarazem bardzo jednorodnym segmencie przemysłu turystycznego jaki tworzą podróżujący geje i lesbijki.
Speed Badminton wchodzi na (Tour)SALONy
Otwarte Mistrzostwa Polski i pokazy gry w modną mieszankę badmintona, squash i tenisa czyli Speed Badminton podczas targów Tour-Salon w Poznaniu to nie lada atrakcja dla miłośników aktywnego wypoczynku i kultury fizycznej. Impreza zorganizowana przez PZSB i Infoski.pl to świetna okazja do wykazania się aktywnością ruchową, możliwość rozegrania kilku setów oraz zobaczenia w akcji zawodników ze ścisłej czołówki światowej. Od środy do piątku w hali nr 5, pod opieką instruktorów, wszyscy chętni będą mogli spróbować swoich sił w tej nowej dyscyplinie sportowej. W sobotę na 4 kortach rozegrane zostaną mecze finałowe „Speedminton Polish Open 2010”.
Tour Salon 2010 to także:
-Biznesowe „swatanie” - Za pośrednictwem wdrożonego przez MTP i cieszącego się rosnącym zainteresowaniem programu Business Planner Tour Salon, tylko podczas poprzedniej edycji umówionych zostało ponad 400 spotkań biznesowych. Business Planner to prosta metoda na zaangażowanie spotkania profesjonalnego zwiedzającego z wystawcą.
-Dwa pawilony + przestrzeń otwarta – ze względu na wzrost liczby wystawców i zamawianej powierzchni Tour Salon 2010 będzie zlokalizowany w dwóch pawilonach: pawilon 5, w którym znajdą się: Narodowe i Regionalne Organizacje Promocji Turystycznej, WySpa Zdrowia, Turystyka Biznesowa, Turystyka Aktywa – Extreme, Zakwaterowanie, wydawnictwa i portale internetowe. W nowym pawilonie 6B/ 6A zlokalizowane zostaną: biura podróży i touroperatorzy, usługi w turystyce, Ekspozycja Specjalna „Port Lotniczy Tour Salon" oraz wystawy. Przestrzeń otwarta będzie należeć do Ekspozycji Autokarów.
-Rodzima oferta demonstrowana jest szczególnie silnie na Discover Poland czyli nowatorskich warsztatach turystyki kwalifikowanej. Taka forma promocji cieszy się coraz większą popularnością wśród touroperatorów z zagranicy, co potwierdza wzrost zainteresowania polską ofertą turystyki aktywnej i daje nadzieję na dalsze upowszechnianie się naszego kraju, jako miejsca spędzania wakacji dla odbiorcy wymagającego i szukającego niestandardowych form wypoczynku (www.discoverpoland.mtp.pl)
-Trwające równolegle Targi Wyposażenia Hoteli Invest Hotel (www.investhotel.pl).
-Dla szerokiej publiczności: liczne konkursy z nagrodami, ścianka wspinaczkowa, atrakcje na scenie oraz szeroki wachlarz ofert wyjazdowych.
21 edycja Tour Salonu potrwa od 20 do 23 października 2010 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich
Więcej na: www.tour-salon.pl
W tym roku sezon jesienno-zimowy otworzy nowa impreza dla profesjonalistów – 18-19 września spotkamy się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie na targach BEAUTY FORUM & SPA 2010.
Health and Beauty Media jako wydawca pism branżowych Beaty Forum i Nailpro oraz organizator międzynarodowych targów Beauty Forum, z uwagą śledzi nowe trendy i prężny rozwój branży kosmetycznej. W ostatnich latach flirt wellness & spa z kosmetyką przerodził się w poważny, trwały związek. Ten zgrany duet stał dla nas impulsem do modyfikacji formuły dotychczasowej jesiennej imprezy: Nailpro Show. 18 - 19 września spotykamy się więc w Warszawie na targach BEAUTY FORUM & SPA 2010 – imprezie dla profesjonalistów z branży kosmetyki klasycznej oraz paznokciowej, jak i zawodowców i pasjonatów segmentu spa & wellness. Podczas targów zapanuje spokój i harmonia uzyskana dzięki klarownemu podziałowi powierzchni wystawienniczej na trzy strefy tematyczne: Kosmetyka, Wellness i Spa oraz Stopy i paznokcie
Dla spragnionych wiedzy
Targom będzie towarzyszyć bogata oferta szkoleniowa. Wykłady podczas I Kongresu Wellness & Spa organizowanego przy współpracy Polskiego Stowarzyszenia SPA & Wellness, będą źródłem informacji i cennych wskazówek dla osób zaczynających swoją przygodę z segmentem wellness & spa, a także dla tych, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań dla ośrodków, gabinetów i DaySpa. Cieszące się uznaniem Międzynarodowe Forum Kosmetyczne to ciekawe seminaria dotyczące kosmetologii, dermatologii, makijażu klasycznego, jak i najnowszych osiągnięć makijażu permanentnego. Zapraszamy także na II Międzynarodowe Forum Pielęgnacji Stóp i Podologii, podczas którego fachowcy z kraju i zagranicy podzielą się z uczestnikami swoją cenną wiedzą z tej dziedziny. Specjalnie dla fanów stylizacji paznokci przygotowaliśmy pokazy w ramach MASTER SHOW, podczas których uznani specjaliści będą prezentować na Scenie NAIL POINT nowe techniki pracy oraz zdobienia paznokci. Szczegółowy program wszystkich wykładów znajduje się na naszej stronie internetowej www.beauty-fairs.com.pl.
Ruszyła przedsprzedaż! Bilety wstępu na targi i seminaria w promocyjnych cenach - szczegóły na www.beauty-fairs.com.pl.
Mistrzostwa i konkursy
Podczas targów nie zabraknie emocji towarzyszących mistrzostwom i konkursom. Zachęcamy ośrodki spa i instytuty DaySpa do zgłaszania swojej kandydatury w konkursie „wSPAniałe miejsce na mapie urody”. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze pięciu finalistów, którzy otrzymają możliwość prezentacji w Strefie Relaksu podczas targów BEAUTY FORUM &SPA 2010 i na łamach magazynu BEAUTY FORUM. Dla laureata I miejsca przewidzieliśmy dodatkową nagrodę w postaci publikacji na łamach czasopisma Eden Spa.
Mimo modyfikacji formuły imprezy nie rezygnujemy z kreatywnych mistrzostw zdobienia paznokci. Opracowując nową koncepcję mistrzostw NailArt Trophy, pozostaliśmy przy podziale na dwie kategorie: 3D Design oraz Zdobnictwo płaskie. W tym roku uczestnicy mają możliwość wyboru jednej z kategorii, gdyż konkursy odbędą się w tym samym czasie – 19 września 2010. Uczestnicy obu kategorii zmierzą się z tematem „Wszystko złoto, co się świeci”. Finaliści wezmą udział w międzynarodowych mistrzostwach Word Cup NailArt, które odbędą się podczas targów BEAUTY FORUM 2010 w Monachium.
Szczegółów dotyczących wszystkich konkurencji należy szukać na naszych stronach internetowych www.nailpro.com.pl i www.beauty-fairs.com.pl.
Do zobaczenia we wrześniu!
Targi BEAUTY FORUM & SPA
18–19 września 2010
Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska
ul. Marca 56 C, Warszawa
Organizator:
Health and Beauty Media Sp. z o.o.,
tel.: + 48 (22) 858 79 55,
targi@health-and-beauty.com.pl
www.beauty-fairs.com.pl
Już po raz czwarty zapraszamy do Krakowa na profesjonalne Targi Wyposażenia i Usług SPA & Wellness, które odbędą się w terminie 28-29 maja 2010 (piątek, sobota).
Targi SPA & Wellness stanowią doskonałą okazję do zapoznania się z najnowszymi urządzeniami, kosmetykami, technologiami i rozwiązaniami, które są niezbędne w nowoczesnym hotelu, gabinecie kosmetycznym, odnowy biologicznej i SPA.
W programie Targów zaplanowaliśmy wiele interesujących wydarzeń, które pozwolą zdobyć wiedzę na temat najnowszych trendów w branży SPA i Wellness m. in.:
To wszystko i jeszcze więcej już w maju na Targach w Krakowie, które pełnią rolę przewodnika po bogatym świecie wellness i SPA.
Biuro organizacyjne i tereny targowe:
Targi w Krakowie Sp. z o.o.
31-586 Kraków, ul. Centralna 41a
tel. (+4812) 686 14 03
e-mail: miliszkiewicz@targi.krakow.pl
www.spa.krakow.pl
JUŻ DZIŚ IDŹ PO WAKACJE...
24-25 kwietnia weź udział w największej
WYPRZEDAŻY WAKACJI w Warszawie,
Targach Turystyki i Wypoczynku LATO 2010
Centrum MT Polska, ul. Marsa 56 c
Ponad 350 wystawców:
wymarzone wakacje, wyjazdy weekendowe, ciekawe miejsca na spędzenie urlopu
tysiące propozycji podroży krajowych i zagranicznych
zniżki tylko na targach
W programie m.in.:
zawody na ustawienie najwyższej wieży ze skrzynek od Coca-Coli
tor gokartowy
nauka tańca towarzyskiego za darmo
plac zabaw HULAKULA z bezpłatną opieką animatorów
konkursy z atrakcyjnymi wycieczkami do wygrania
Na zakończenie targów – WIELKA FIESTA! – weź udział w egzotycznym korowodzie samby razem z nami!
XV Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2010
Centrum MT Polska, ul. Marsa 56 c
24 kwietnia (sobota) - godz. 10.00 - 19.00
25 kwietnia (niedziela) - 10.00 - 19.00
JUŻ DZIŚ IDŹ PO WAKACJE...
24-25 kwietnia weź udział w największej
WYPRZEDAŻY WAKACJI w Warszawie,
Targach Turystyki i Wypoczynku LATO 2010
Centrum MT Polska, ul. Marsa 56 c
Ponad 350 wystawców:
wymarzone wakacje, wyjazdy weekendowe, ciekawe miejsca na spędzenie urlopu
tysiące propozycji podroży krajowych i zagranicznych
zniżki tylko na targach
W programie m.in.:
zawody na ustawienie najwyższej wieży ze skrzynek od Coca-Coli
tor gokartowy
nauka tańca towarzyskiego za darmo
plac zabaw HULAKULA z bezpłatną opieką animatorów
konkursy z atrakcyjnymi wycieczkami do wygrania
Na zakończenie targów – WIELKA FIESTA! – weź udział w egzotycznym korowodzie samby razem z nami!
XV Targi Turystyki i Wypoczynku LATO 2010
Centrum MT Polska, ul. Marsa 56 c
24 kwietnia (sobota) - godz. 10.00 - 19.00
25 kwietnia (niedziela) - 10.00 - 19.00
Odbywające się w dniach 20-21 marca Forum Fryzjerstwa LOOK 2010 oraz Forum Kosmetyki i Solariów beautyVISION tradycyjnie już na 2 dni staną się miejscem kreowania najnowocześniejszych trendów na sezon 2010/2011.
Do najważniejszych atutów targów należą licznie prezentowane premiery rynkowe. W ofercie znajdą się na przykład: super utrwalające ale nie obciążające włosów lakiery, gama naturalnych produktów do stylizacji włosów, a także meble stanowiące doskonały element wyposażenia salonu, nożyczki, sterylizatory oraz preparaty do nowoczesnej koloryzacji. Dla wygody zwiedzających targi zgłoszone nowości zostaną specjalnie oznakowane.
Emocjonujące wydarzenia
Pierwszego dnia targów na zwiedzających czekają widowiskowe zmagania pretendentów do mistrzowskich tytułów. W sobotę w Otwartych Mistrzostwach Polskich Fryzjerstwa Polskiego wezmą udział juniorzy. W tym samym dniu odbędzie się również prestiżowy konkurs KREATOR oraz Mistrzostwa NAIL ART NAIL EXPERT 2010.
Sobota na Scenie Głównej targów upłynie pod znakiem najnowszych trendów w makijażu, które prezentować będzie m.in. słynny włoski wizażysta Nico Baggio. W tajniki sztuki malowania hinduską henną wprowadzi gości targowych Anya Chantler.
W niedzielę emocje sięgną zenitu. Wówczas właśnie wyłonieni zostaną zwycięzcy Otwartych Mistrzostw Fryzjerstwa Polskiego w kategorii seniorów, Otwartych Mistrzostw Polski w Przedłużaniu i Zagęszczaniu Włosów oraz Otwartych Mistrzostw Polski w Makijażu Profesjonalnym. Drugiego dnia targów podczas pokazów na Scenie Głównej najnowsze trendy w cięciu, koloryzacji i stylizacji włosów zaprezentuje m.in. Grupa Artystyczna Waldemar Wagner (dla Goldwell), a także styliści Artego i KEMON. Atrakcją będzie również widowiskowy pokaz make-up technikami wodoodpornymi „Karnawał Rio de Janeiro w Polsce!” w wykonaniu Ireneusza Folaron ze Szkoły Makijżu, Wizażu i Stylizacji Anity Folaron. Wydarzenia na Scenie Głównej uzupełnione zostaną licznymi pokazami na stoiskach wystawców.
Podczas niedzielnych pokazów nie zabraknie jednego z największych nazwisk branży fryzjerskiej Gościem specjalnym targów LOOK będzie uznawany za mentora, ikonę i edukatora młodych Tim Hartley, gwiazda Davines. Pokazy Tima to niezwykłe show, podczas którego zobaczyć można najbardziej wyszukane i awangardowe stylizacje, zaskakujący dobór kolorów oraz kontrastujących ze sobą długości włosów.
Dydaktyka w pięknej oprawie
Targi LOOK i beautyVISION mają w swej ofercie szereg warsztatów i seminariów, umożliwiających zdobycie wiedzy, dyskusję na temat tendencji w branży oraz wymianę opinii. W niedzielę odbędzie się IV Kongres Nail Expert beautyVision, którego niekwestionowaną gwiazdą będzie koreańska mistrzyni nail design Kyung-Hee Choi. O roli edukacji i jej znaczeniu na rynku pracy rozmawiać będą uczestnicy seminarium organizowanego przez Zuzannę Sumirską. Nowością na targach będzie ponadto konferencja Kosmetyka i Kosmetologia, podczas której poruszona zostanie mi.n. tematyka zwalczania cellulitu, działania kwasu hialuronowego oraz marketingu w salonie kosmetycznym.
Targi LOOK i beautyVISION odbędą się w dniach 20-21 marca 2010 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich (informacje o zasadach wstępu: www.beautyvision.mtp.pl).
Międzynarodowe Targi Łódzkie zapraszają w dniach 26 – 28 lutego 2010 r. na XVI edycję Międzynarodowych Targów – Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR. Honorowymi patronami imprezy są Minister Sportu i Turystyki, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Marszałek Województwa Łódzkiego oraz Prezydent Miasta Łodzi.
Celem imprezy jest zaprezentowanie inicjatyw oraz projektów realizowanych przez instytucje
i organizacje powołane do promowania walorów turystycznych miast, państw i regionów świata, ich historii, kultury, obyczajów, a także ofert indywidualnych przedstawicieli branży turystycznej.
Zaproszenie do udziału w targach przyjęło 160 przedstawicieli branży turystycznej. Wśród nich są wystawcy zagraniczni, którzy reprezentować będą następujące kraje: Białoruś, Czechy, Egipt, Gruzję, Izrael, Litwę, Palestynę, Portugalię, Rosję, Tunezję, Słowenię, Sri Lankę, Ukrainę, Węgry oraz Wielką Brytanię. Ich prezentację uzupełni oferta turystki wyjazdowej do innych zakątków świata prezentowana przez biura podróży.
W ramach ekspozycji targowej polską ofertę turystyczną przedstawią instytucje samorządowe i lokalne z województw łódzkiego, kujawsko-pomorskiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, pomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko- mazurskiego, wielkopolskiego, zachodniopomorskiego. Nie zabraknie indywidualnych obiektów turystycznych i noclegowych oraz ofert gospodarstw agroturystycznych.
TARGI dla BIZNESU
Targi NA STYKU KULTUR to ważne spotkanie branży turystycznej. W ubiegłym roku uczestniczyło w nim blisko 160 firm, reprezentujących różne sektory turystyki m.in. biura podróży, touroperatorów czy indywidualnych organizatorów.
Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom w ramach targów odbędzie się szereg wydarzeń o charakterze B2B:
Konferencja „JAK ROZWIJAĆ TURYSTYKĘ W GMINIE I POWIECIE?”
Pierwszego dnia targów Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi wraz z Regionalną Organizacją Turystyczną Województwa Łódzkiego organizuje konferencję poświeconą zagadnieniom związanym z tworzeniem produktu turystycznego.
Seminarium skierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli lokalnych władz samorządowych: wójtów, burmistrzów, radnych, a także pracowników wydzielonych jednostek urzędów gminnych i powiatowych odpowiedzialnych za sprawy turystyki.
Jego celem jest zwrócenie uwagi na kluczową rolę zaangażowania władz w procesie rozwoju turystyki w regionie. Referaty, przygotowane przez przedstawicieli uczelni wyższych z Krakowa (Uniwersytet Jagielloński), Poznania (Akademia Ekonomiczna) i Łodzi (Uniwersytet Łódzki, Wyższa Szkoła Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi) oraz praktyków (ROT WŁ), zaprezentują szerokie spektrum możliwości wspierania branży turystycznej przez decydentów i administrację terenową.
Workshop organizowany jest po raz drugi przez MTŁ i TTG we współpracy z Regionalna Organizacją Turystyczną Województwa Łódzkiego. Podstawowym celem workshopu jest umożliwienie bezpośrednich kontaktów twórcom, właścicielom i dystrybutorom produktów turystycznych z Łodzi i województwa z podmiotami zainteresowanymi kupnem ofert turystyki przyjazdowej do naszego regionu.
Podczas seminarium poruszone będą zagadnienia dotyczące najważniejszych aspektów zaistnienia firmy w Internecie.
Uczestnicy dowiedzą się o sytuacji reklamy internetowej na Polskim rynku i trendach światowych, możliwościach wykorzystania najważniejszych narzędzi internetowych w procesie pozyskania klientów i budowania relacji, ze szczególnym naciskiem na narzędzia Google i programu reklamowego Google AdWords.
- wpływ internetu na biznes,
- zmiany zachowania konsumentów pod wpływem Internetu,
- przedstawienie narzędzi promocji w internecie (wyszukiwarka, email marketing, blogi, youtube, reklama lokalna, display, sieci partnerskie) - na zasadzie plusów i minusów,
- strategie marketingu w internecie ze względu na cele biznesowe firmy,
- analityka internetowa czyli czego się można dowiedzieć o swoich klientach w Internecie.
W dobie coraz szybszego Internetu tekst schodzi na plan dalszy. Dziś każdy potencjalny klient biura podróży, czy osoba chcąca odkryć uroki nowego miejsca, w pierwszej kolejności szuka informacji w sieci. Poza ceną, to właśnie dobrze spreparowane multimedia pozwalają poczuć miejsce i emocje, jakie mu towarzyszą. Na podstawie subtelnych różnic w przekazie dokonujemy decyzji. Często planujemy podróż z dużym wyprzedzeniem, aby uniknąć niespodzianek. Jak rozkochać internatów w naszej ofercie, pozwolić im marzyć? Tego uczestnicy dowiedzą się na seminarium firmy Tim Bosko.
Organizatorem seminarium jest Izba Turystki Ziemi Łódzkiej wraz z Kuratorium Oświaty w Łodzi. Podczas spotkania poruszane będą następujące zagadnienia:
Wspólnie z Wyższą Szkoła Turystyki i Hotelarstwa zapraszamy wysokich studentów kierunków turystycznych na spotkania z przedstawicielami branży na których będą mogli zapoznać się z profilem ich działalności, możliwościami zatrudnienia i wymogami pracodawców. Dla przedsiębiorstw turystycznych spotkania te będą okazją do spotkania się z potencjalnymi pracownikami oraz zebrania danych osób zainteresowanych podjęciem pracy w turystyce.
___________________________________________________
TARGI dla INYWIDAUALNEGO ODBIORCY
Targi NA STYKU KULTUR to doskonała okazja dla mieszkańców Łodzi i regionu do zapoznania się z aktualną ofertą na sezon 2010, a także możliwość odkrycia nieznanych dotąd miejsc i urokliwych zakątków, których tak wiele znajduje się na turystycznej mapie Polski. W ramach imprez towarzyszących odbędą się m.in.:
Śląska Organizacja Turystyczna oraz Śląskie zapraszają na prezentację regionu w ramach której odbędą się m.in.:
- Występy zespołu ŚLĄSK - piątek godz. 11.00, 12,15, 13.30, 14.45, 16.00; sobota godz. 10.30, 11.45, 13.00, 14.15, 15.30; niedziela godz. 10.30, 11.45, 13.00, 14.15
- animacja ROZBIERAMY ŚLĄZACZKĘ, ROZBIERAMY ŚLĄZAKA - piątek godz. 11.30, 14.00; sobota godz. 12.15, 14.45; niedziela godz. 11.00, 13.30
- animacja POZNAJ ŚLĄSKIE SMAKI CZYLI WSPÓLNE KULANIE ŚLĄSKICH KLUSEK - piątek godz. 12.45, 15.15; sobota godz. 11.00, 13.30 16.00; niedziela godz. 12.15
- zabawa DETEKTYW Szlaku Zabytków Techniki
- liczne konkursy z nagrodami
Prezentacje fotograficzne w formie warsztatów przygotowane przez niezalezych fotografów Annę Olej – Kobus i Krzysztofa Kobusa. Od lat przemierzają Polskę, by poprzez zdjęcia i reportaże pokazywać jej piękno. Współpracującą z licznymi wydawnictwami oraz pismami poświęconymi podróżom i turystyce. Za album „Podróże bez granic - Tunezja” otrzymali najwyższą nagrodę „Złoty Jaśmin” przyznawaną przez Tunezyjskie Ministerstwo Turystyki. Podczas targów zabiorą nas w podróż w świat arabskiej baśni z tysiąca i jednej nocy - pełnej barw, muzyki i orientalnego klimatu oraz odkryją przed nami krainę pełną fascynujących miejsc pełnych legend i tajemnicy.
Wzrok, węch, smak, słuch i dotyk to zmysły, które mają niezwykle silny wpływ na decyzje człowieka. Ale wpływ ten zmienia się w zależności od czasu i przestrzeni. Przejawy tego widoczne są również w różnorodności kulturowych regionów Słowenii.
Pod względem geograficznym Słowenia położona jest na styku światów alpejskiego, panońskiego, dynarskiego i śródziemnomorskiego. Wyjątkowe zróżnicowanie środowiska przyrodniczego i wzajemne przenikanie naturalnych regionów, gdzie od wieków mieszały się różne kultury, odcisnęły szczególne piętno na mieszkańcach tych ziem. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni zrodziła się ogromna różnorodność, która dzisiaj stanowi wyzwanie dla turystów.
Tradycyjnie podczas tragów NA STYKU KULTUR zapraszamy zwiedzających na wycieczki po Łodzi. W tym roku będą to wycieczki po łódzkich muzeach.
Zapraszamy publiczność targów NA STYKU KULTUR z biletem wstępu na zorganizowane zwiedzanie z przewodnikiem do:
- Centralne Muzeum Włókiennictwa,
- Muzeum Fabryki,
- Muzeum Miasta Łodzi,
- Muzeum Archeologiczne i Etnograficzne,
- Muzeum Sztuki ms2,
- Muzeum Komunikacji Miejskiej MPK,
- Muzeum Farmacji,
- Muzeum Bajki,
- Muzeum Książki Artystycznej.
Przedmiotem konkursu jest wyłonienie 10 osób, które wybiorą najciekawsze stoisko
XVI Międzynarodowych Targów – Regiony Turystyczne NA STYKU KULTUR, uzasadnią swój wybór i prześlą odpowiedź do Międzynarodowych Targów Łódzkich za pomocą formularza on-line zamieszczonego na www.nastykukultur.pl . Nagrodami będą vouchery pobytowe ufundowane przez wystawców targów.
Organizowanie wojewódzkiego etapu konkursu Polski Producent Żywności w naszym województwie jest już kilkuletnią tradycją. U podstaw tej inicjatywy tkwi promowanie najlepszych polskich producentów żywności, często nie docenianych i anonimowych, ale mogących skutecznie konkurować na europejskim rynku żywności. Każda edycja tego konkursu przeprowadzona na terenie województwa łódzkiego ma za zadanie promowanie regionalnych producentów żywności, produkujących dobrą, tanią i cenioną przez klientów żywność, na polskich komponentach i w oparciu o polski kapitał. Spośród wyłonionych przez Kapitułę Wojewódzką laureatów wybierani są producenci, którzy przy wsparciu finansowym Marszałka Województwa mają możliwość pokazania firmy i produktów na targach w kraju i za granicą
Organizatorem spotkania jest Łódzki Oddział PTTK we współpracy z Kuratorium Oświaty w Łodzi. Każdy z uczestników otrzyma bezpłatny egzemplarz promowanej książki
Wystawa zorganizowana została przez Wyższą Szkołę Turystyki i Hotelarstwa w Łodzi. Fotografie autorstwa pracowników Uczelni - Justyny i Jakuba Grabowskich prezentują dawne, wielokulturowe tradycje województwa łódzkiego. Przedstawiają zabytkową zabudowę miast i wsi naszego regionu, tworzącą niegdyś charakterystyczny ład i porządek. Nietypowe, oryginalne układy urbanistyczne, domy, rezydencje, świątynie oraz nekropolie różnych wyznań pochodzą z okresu rozwoju Łódzkiego Okręgu Przemysłowego ukształtowanego na początku XIX w. Czeskie cmentarze w Zelowie i Faustynowie, synagogi w Żychlinie i Grabowie, kirkuty w Szadku i Zduńskiej Woli, aleksandrowski Rynek czy pabianickie domy tkaczy to tylko niektóre z prezentowanych na wystawie miejsc. Miejsc, które dziś położone ustronnie, z dala „od cywilizacji”, niszczejące i coraz bardziej zapominane przez obecnych mieszkańców, stanowią cenną pamiątkę czasów dawnego prosperity naszego regionu. Przypominają kim byli twórcy łódzkiej „potęgi przemysłowej” – Polacy, Niemcy, Czesi, Żydzi i Rosjanie…
Park Jurajski, czyli o kosmicznych atrakcjach na Orbicie
– Sprzedałem lodówkę, bo mi trochę brakowało na bilet – mówi Wojciech Cejrowski, pytany o to, jak zdobył pieniądze na swoją pierwszą wyprawę. – Turystą nie byłem nigdy. Każda wyprawa – od pierwszej do tej ostatniej – była dla mnie pracą zarobkową - dodaje podróżnik, pisarz, satyryk i jak sam o sobie mówi -komediant. I choć Naczelny Kowboj RP boczy się, gdy ma zawitać do polskiego miasta, to nie omieszka odwiedzić Wrocławia, aby uświetnić tegoroczną, trzecią już edycję Międzynarodowych Targów Turystycznych, które tym razem będą miały miejsce w Hali Orbita w dniach 8-10 kwietnia. Gość specjalny- Wojciech Cejrowski spotka się oczywiście ze wszystkimi zainteresowanymi, którzy pojawią się w hali przy ul. Wejherowskiej.
MTT rozrastają się z roku na rok coraz dynamiczniej, dzięki czemu każdy odwiedzający znajdzie tutaj dla siebie coś ciekawego i wyjątkowego. – Swoją ofertę turystyczną zaprezentuje ponad 200 wystawców - mówi Przemysław Bandura, prezes zarządu firmy JoyGroup, która organizuje wrocławskie targi. Będą wśród nich zarówno biura podróży z kraju, jak i z zagranicy (m.in. z Nepalu, Indonezji czy Bangladeszu), linie lotnicze, przedstawiciele województw, gmin i uzdrowisk, a także mnóstwo organizacji turystycznych. Dziesiątki konkursów będą z kolei niespotykaną szansą na zdobycie wielu cennych nagród, w tym tych najbardziej pożądanych – wycieczek zagranicznych!
W Orbicie nie będzie się można nudzić, bo organizatorzy zadbali o moc dodatkowych atrakcji. Targom będzie towarzyszył m.in. Festiwal Podróżników, podczas którego globtroterzy opowiedzą o swoich niesamowitych przygodach, zaprezentują unikalne fotografie, a co najważniejsze, podpowiedzą, jak przygotować się do wyjątkowej, prowadzącej przez pustynie Afryki, wyprawy z udziałem dzieci. W czasie trwania festiwalu poznamy wiele podróżniczych ciekawostek, dowiemy się jak przejechać Kubę rowerem oraz jak wygląda nurkowania wśród „Bałtyckich Titaników”.
Nie zapominajmy, że podróże to również kuchnie świata. Za sprawą Festiwalu Kulinarnego w Orbicie znajdzie się też coś dla miłośników dobrego jedzenia. W konkursie „Wrocławskie Smaki 2011” oraz licznych pokazach kulinarnych, odbywających się pod hasłem „Na wiosnę zdrowo i kolorowo na talerzu”, wezmą udział najlepsi wrocławscy kucharze. Przygotowano wielki show, który będzie okazją do degustacji, także wyrobów regionalnych, wraz z możliwością ich zakupu. Natomiast przed halą nastąpi otwarcie sezonu grillowego, a zmęczeni odwiedzający będą mogli odpocząć przy małej czarnej w kawiarni.
Na targi warto wybrać się z naszymi pociechami, bo specjalnie dla nich Hala Orbita zmieni się w Park Jurajski, w którym staną modele dinozaurów. W specjalnej piaskownicy dzieci będą mogły odkopać... szkielet dinozaura! Na stoisku Stowarzyszenia Delta, będącego właścicielem trzech JuraParków w Polsce, najmłodsi będą mieli okazję poznać najróżniejsze gatunki tych pradawnych stworzeń, pomalować ich figurki oraz zabrać je do domu wraz z wypisanym dyplomem paleontologa.
Na Orbicie możemy też poczuć się jak w kosmosie. Czeka nas nieprawdopodobna podróż po planetach, Układzie Słonecznym czy Księżycu, w którą zabierze nas Planetarium Bajkonur. Wszystkim odwiedzającym Targi oferuje ono półgodzinne multimedialne seanse w kopule imitującej sklepienie niebieskie.
Od piątku do niedzieli (8-10.04) spodziewajmy się w Orbicie wielu atrakcji. Wspomnijmy jeszcze o strefach gastro i rozrywki, miasteczku zabaw dla rodzin oraz licznych konkursach z nagrodami, którymi będą - a jakże - zagraniczne wojaże. Po raz kolejny targi MTT staną się świętem i mekką dla wszystkich miłośników podróży i zagranicznych wyjazdów. Zapraszamy! Szczegóły na www.mttwroclaw.pl. Oraz na www.FaceBook.com/MTTWroclaw
Międzynarodowe Tragi Turystyczne Wrocław 2011
8-10 kwietnia 2011, Wrocław, Hala Orbita
ul. Wejherowska 34
Godz. Otwarcia:
Piątek – dzień branżowy – 10:00 – 17:00
Sobota – 10:00 – 17:00
Niedziela – 10:00 – 15:00
www.mttwroclaw.pl
Już po raz drugi serdecznie zapraszamy do udziału w wyjątkowej imprezie targowej dedykowanej wyłącznie branży hotelarskiej. Tegoroczna edycja targów WorldHotel odbędzie się w dniach 4-6 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie.
Ideą targów jest przedstawienie pełnej i różnorodnej oferty produktów, usług i rozwiązań dla obiektów noclegowych o różnym standardzie. Wysoki poziom merytoryczny wydarzenia docenił Waldemar Pawlak, Wiceprezes Rady Ministrów i Minister Gospodarki, który objął WorldHotel Patronatem Honorowym.
Ekspozycja targowa została podzielona na pięć sektorów tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych; tekstylia i galanteria hotelowa; sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów hotelowych (housekeeping); rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń; infrastruktura rekreacyjna, spa & wellness.
Oferta wystawców skierowana jest do: właścicieli i menedżerów hoteli, moteli, pensjonatów, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych, obiektów Spa & Wellness, centrów konferencyjnych; architektów i dekoratorów wnętrz; doradców inwestycyjnych; inwestorów; deweloperów; przedstawicieli samorządów, instytucji i stowarzyszeń branży hotelarskiej.
Dodatkowym atutem targów WorldHotel jest program bezpłatnych szkoleń, konferencji i spotkań branżowych będących cennym źródłem wiedzy i pomysłów oraz bodźcem do poszukiwania najbardziej opłacalnych rozwiązań w biznesie hotelarskim.
Podczas WorldHotel na stoiskach eksperckich będzie można również skorzystać nieodpłatnie z indywidualnych konsultacji doradców specjalizujących się m.in. w analizach regionalnych rynków hotelowych i potencjału wybranych lokalizacji, opracowywaniem kampanii marketingowych, biznesplanów i kosztorysów dla remontów i modernizacji, a także doradztwem w zakresie projektowania, zarządzania, prawa i finansów.
Zapraszamy do wygodnej rejestracji online - Kliknij tu.
Dzięki tej rejestracji 50% zniżka na zakup biletu.
Więcej informacji na www.worldhotel.pl
Najnowsze kolekcje, ciekawe aranżacje, indywidualne wzornictwo, ekonomiczne rozwiązania:
Wszystko
co niezbędne dla funkcjonowania: pokoi hotelowych, łazienek i toalet,
recepcji, holu, sal konferencyjnych i wielofunkcyjnych oraz
rekreacyjnych w tym spa i wellness.
Indywidualne bezpłatne konsultacje:
Najwięksi
specjaliści z zakresu: analiz regionalnych rynków hotelowych i
potencjału wybranych lokalizacji, opracowywania kampanii
marketingowych, biznesplanów oraz kosztorysów dla remontów i
modernizacji, doradztwa w projektowaniu, zarządzaniu, prawie i
finansach.
Nagrody i rabaty:
Możliwość
wygrania kompleksowego i absolutnie nowatorskiego wyposażenia
prezentowanego w ramach projektu Pokój Przyszłości i to za darmo!
Specjalne promocje i kupony rabatowe na stoiskach wystawców tylko dla
gości targowych.
Wstęp na targi i wydarzenia im towarzyszące
Warunkiem uczestnictwa w targach i szkoleniach jest zakupienie biletu wstępu i rejestracja.
Uwaga!Udział w niektórych szkoleniach jest dodatkowo odpłatny i wymaga osobnego zgłoszenia u organizatora. Szczegółowe informacje znajdują się w programie targów - program targów
Dla osób spoza Warszawy atrakcyjne oferty:
- PKP Przewozy Regionalne Sp. z o.o. - oferta "powrót gratis" - sprawdź
- noclegów w hotelach o różnym standardzie - wejdź
Znane od 11 lat targi turystyki biznesowej BTF w coraz większym stopniu profilowane są jako impreza dla środowisk biznesowych. Cztery lata temu dołączyły do BTF niezwykle widowiskowe Targi Eventów i Incentive ADRENALINA z ofertami imprez biznesowych, cieszące się wzrastającym zainteresowaniem firm. Wyrazem ambicji, aby impreza miała wymiar regionalny, było przyjęcie nazwy Central Eastern European Business Tourism Fair. A od trzech lat organizatorzy wielki nacisk kładą na przygotowanie w tym samym czasie i miejscu Środkowoeuropejskiego Forum Ekonomicznego, na które składa się kilka sesji tematycznych i debat. Zbiorcza nazwa całego przedsięwzięcia to Warszawskie Spotkania Biznesowe. Cel jest jeden: umacnianie pozycji Polski, a zwłaszcza Warszawy, jako naturalnego miejsca spotkań biznesowych całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. A więc nie tylko Davos i Krynica, ale też Warszawa!
Organizatorzy zapewniają niezwykle atrakcyjny program debat dla biznesmenów. Pięć sesji tematycznych przebiegać ma pod wspólnym hasłem „Jak dziś zmierzyć się z wyzwaniami burzliwego świata?”, odnosząc się do ostatnich zawirowań na światowych rynkach finansowych. Uczestnicy debat z korporacji, firm, stowarzyszeń i uczelni będą mieli okazję do networkingu przy stolikach i w Klubie VIP, nie powinno zabraknąć im okazji do rozmów na stoiskach z wystawcami.
Sesja inauguracyjna podejmie zagadnienie: „Warszawa jako ekonomiczny hub Europy Środkowej i Wschodniej”. Gospodarz tego panelu, Fundacja Warsaw Destination Alliance, będzie poszukiwać odpowiedzi na pytanie, czy jest to jedynie wizja promocji kraju czy realna perspektywa gospodarcza? Moderatorami dyskusji będą Andrzej Jonas, redaktor naczelny The Warsaw Voice oraz Alex Kloszewski, prezes Fundacji WDA.
Kolejna sesja poświęcona będzie natomiast nowym technologiom IT oraz możliwościom ich zastosowania przez biznesmenów. Gospodarz: Torell, jedna z wiodących firm oferujących rozwiązania dla firm, ale także hoteli i restauracji.
Sesję dotyczącą trendów w marketingu i sprzedaży poprowadzą przedstawiciele magazynu Brief. Jedną ze specjalności Brief jest marketing miejsc oraz marketing miast i regionów.
II edycja konferencji naukowo-praktycznej poświęconej współdziałaniu samorządu gospodarczego z władzami Warszawy i Mazowsza bierze na warsztat właściwe przygotowanie stolicy do EURO 2012. Wśród mówców będą prezes Warszawskiej Izby Przedsiębiorców Waldemar Piórek, rektor Uczelni Warszawskiej im. Marii Skłodowskiej-Curie Ireneusz Michałkow, a zagraniczne opinie o Polsce komentować będą przedstawiciele Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz dziennikarze i twórcy emigracyjni.
Zagadnienie nowoczesnego zarządzania nowymi kadrami
omawiać będą aż cztery znane i cenione firmy szkoleniowe: Instytut
Rozwoju Biznesu, F5, Edustacja.pl, Training Partners.
Honorowi Ambasadorowie Polskich Kongresów
Zgodnie z tradycją, w jednym z warszawskich hoteli odbędzie się Gala
Ambasadorów Kongresów Polskich. Począwszy od 2008 roku, jej program
objąć ma swoim patronatem Marszałek Sejmu RP.
Stowarzyszenie Współpracy Polska-Wschód, jeden z patronów Warszawskich Spotkań Biznesowych 2008, przygotowuje spotkania z biznesmenami z krajów wschodnich sąsiadów Polski. W tym gronie znajdą się dyplomaci, przedstawiciele izb gospodarczych, poszukujący miejsc dla realizacji misji gospodarczych i konferencji. Spodziewana jest także delegacja z Korei.
W gonitwie spraw biznesowych nie zapominamy o potrzebach poszkodowanych przez los. Organizatorzy Warszawskich Spotkań Biznesowych zwracają się do Wystawców i Gości o pomoc Fundacji „Mam Marzenie” w realizacji marzeń dzieci nieuleczalnie chorych. Podróże to jedno z najczęstszych marzeń najmłodszych...
Zaprezentowana zostanie wystawa fotografii z ekstremalnej wyprawy Dariusza Morsztyna, polskiego entuzjasty psich zaprzęgów. Będzie też można spotkać podróżnika globtrotera Marka Kamińskiego.
Po udanym dniu targowym wystawcy spotkają się na zasłużoną rozrywkę w Klubie muzycznym. Będzie głośno i adrenalinowo!
Pierwszy dzień targów zakończy Nocny Rajd Adrenaliny organizowany przez Automobilklub Centrum. W programie przewidującym dziesięć prób sportowych weźmie udział ok. 50 załóg amatorów oraz zaproszonych zawodników.
Dziennik ”Rzeczpospolita” jest nie tylko patronem medialnym Warszawskich Spotkań Biznesowych. W dniu 6 listopada ukaże się dodatek tematyczny „Polska – kraj kongresów i konferencji” w nakładzie 100.000 egz. Specjalne publikacje zapowiedziały także: Gazeta Prawna, MICE POLAND, TTG.
Tegoroczne Targi BTF+ADRENALINA zapowiadają się jako
najważniejsze z dotychczasowych. Ekspozycja zajmie aż cztery sale –
całe piętro Pałacu Kultury i Nauki.
Ciebie też nie może tu zabraknąć!
Uzdrowiska, sanatoria, hotele i ośrodki z ofertą SPA oraz wellness ponownie zaprezentują się w październiku na największych w Polsce targach turystycznych TOUR SALON. Od kilku już lat na targach tych wyodrębniana jest bowiem ekspozycja specjalna "WySPA Zdrowia".
Przestrzeń "WySPA Zdrowia" stworzyliśmy z myślą o obiektach SPA, które chcą z jednej strony zaprezentować swoje oferty klientom końcowym, z drugiej zaś nawiązać nowe kontakty biznesowe w sprzyjającej atmosferze, jaką stwarza przeznaczenie dwóch pierwszych dni targów wyłącznie dla profesjonalistów z branży turystycznej – mówi Magdalena Halicka – Gołębiowska, Dyrektor Targów TOUR SALON.
Aby
wyróżnić wystawców ekspozycji SPA od pozostałych, Międzynarodowe Targi
Poznańskie tradycyjnie przygotowały specjalne projekty gotowych stoisk
w zielonej kolorystyce. Pomiędzy stoiskami umiejscowiona zostanie scena
przeznaczona dla wystawców, na której będą oni mogli zorganizować np.
pokazy masażu, konkursy, występy. Już teraz serdecznie zapraszamy
naszych wystawców do współtworzenia z nami programu wydarzeń, który
uatrakcyjni pobyt na targach zwiedzającym, a dla organizatorów będzie
świetną okazją do dodatkowej promocji - mówi Magdalena Halicka –
Gołębiowska.
Uczestnicy targów TOUR SALON 2007 otrzymają w tym roku rabaty w wysokości 5% ceny.
Równolegle z targami TOUR SALON odbywać się będą Targi Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL, dzięki którym właściciele hoteli będą mieli okazję zapoznać się z kompleksową ofertą produktów i usług niezbędnych do budowy, modernizacji i wyposażenia hotelowego SPA. W tym roku wiodący oferenci materiałów i urządzeń budowlano-instalacyjnych zaprezentują najnowocześniejsze systemy poboru i odpływu wody, specjalistyczne pompy i filtry, systemy ogrzewania wody oraz wyposażenie przebieralni. Nie zabraknie także prezentacji basenów AFS, wanien SPA oraz urządzeń do terapii wodnych. Zainteresowanych aktualnymi trendami w wyposażeniu SPA zaciekawią z pewnością ekspozycje saun, łaźni, łóżek do masażu, kapsuł SPA oraz solariów. Całości dopełnią profesjonalne kolekcje kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała oraz dostosowane do przestrzeni hotelowych urządzenia do fizjoterapii i rehabilitacji.
Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON oraz Targi Wyposażenia Hoteli INVEST – HOTEL odbędą się w dniach 16 – 18 października 2008 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Głównym celem nadchodzącej imprezy jest przybliżenie idei SPA oraz zapoznanie społeczeństwa z możliwościami i ofertą polskiego rynku SPA & Wellness, począwszy od relaksujących i naturalnie odmładzających pobytów w krajowych ośrodkach odnowy biologicznej, poprzez aranżację własnego, domowego lub hotelowego SPA, a kończąc na zakupie profesjonalnych kosmetyków z linii SPA & Wellness. Zaznaczmy w tym miejscu, iż targi adresowane są zarówno do żeńskiej, jak i męskiej widowni.
Wystawcy zostali podzieleni na 5 głównych grup rynkowych:
• istniejące oraz powstające obiekty hotelowe i konferencyjne z zapleczem SPA & Wellness
• biura pośrednictwa sprzedaży ofert i pobytów SPA & Wellness
• zlokalizowane w większych miastach gabinety odnowy biologicznej DAY SPA
• producenci sprzętu wyposażeniowego gabinetów SPA & Wellness, z uwzględnieniem aranżacji wnętrz (architektura SPA)
• producenci i dystrybutorzy linii kosmetycznych wykorzystywanych w salonach odnowy biologicznej.
Cały świat na TT Warsaw
Targi TT Warsaw to impreza dla każdego, kto jest ciekawy świata.
Nowością tegorocznej edycji będzie Global Village – miejsce, w którym
będzie można bliżej poznać kulturę krajów z całego świata, smak
regionalnych potraw oraz podziwiać tańce narodowe. W Global Village
będzie można przez chwilę poczuć się jak na egzotycznym wyjeździe,
odkryć najciekawsze zakątki świata.
Zapraszamy do udziału w ramach platform tematycznych:
EquipSPA, BeautySPA, MedSPA, VitalSPA, TourSPA. W programie targów
także: WELLSPAFIELD - blok seminariów i warsztatów prowadzonych przez
polskich i zagranicznych ekspertów.
II Kongres Biznesu Spa i Medycyny Estetycznej „SPA&Beauty Profit 2007” rozpocznie się 29 marca w Hotelu Łeba**** w Łebie. Udział w tym znaczącym wydarzeniu zapowiedzieli wybitni eksperci z kraju oraz zagranicy w dziedzinie Spa i medycyny estetycznej. Kongres daje uczestnikom przede wszystkim możliwość zdobycia bezcennych informacji o najnowszych trendach w światowym i europejskim biznesie SPA, zdobycia wiedzy na temat funkcjonowania nowoczesnych obiektów i sposobach pozyskiwania nowych gości.
Uczestnikami seminarium byli m.in.: inwestorzy obszarów SPA i Wellness, dyrektorzy i zarządcy Hotelami i Ośrodkami SPA, przedstawiciele DAY SPA, przedstawiciele Marketingu i wiodący Terapeuci w obiektach SPA oraz wielu innych. Obecni byli też przedstawiciele prasy i mediów.
Targi zostały podzielone na sześć salonów tematycznych: obiekty konferencyjne i kongresowe, profesjonalni organizatorzy konferencji, catering, technika i sprzęt konferencyjny, adrenalina i incentive, harmony-wellness-spa.
.:: Zobacz także
Tour Salon 2006 »